• U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.

Verzendservice

Bezorging

Als u voor 15:00 uur besteld, dan is uw bestelling de volgende (werk)dag in huis. De verzendkosten bedragen €3,95, maar bij een bestelling vanaf €30,- binnen Nederland wordt uw bestelling gratis verzonden!


Gratis afhalen

U kunt bestelde producten gedurende openingstijden ook gratis afhalen bij onze koffiebranderij. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 16.30 uur op onderstaand adres.

Ten Have Koffiebranderij
Laagveld 6

6014DD Ittervoort


Ruilen & retourneren (herroepen) 

Een artikel kunt u binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, retourneren. Deze termijn gaat in op de eerstvolgende dag nadat u het artikel ontvangen heeft. Neem contact met ons op via het contactformulier, per e-mail of per telefoon. Ons mail adres is webshop@tenhavekoffie.nl en ons telefoonnummer is 0570-63 09 00. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur. U ontvangt altijd een ontvangstbevestiging per e-mail en we zorgen voor een soepele afhandeling.

Na herroeping heeft u 14 dagen de tijd heeft om de producten terug te sturen. Dit betekent dat u na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd heeft om te herroepen, en daarna nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.

Sluit bij een retourzending een kopie van de factuur bij. Retourzendingen zijn voor kosten en risico van de verzender. Vraag daarom op het postagentschap altijd om het Track & Trace nummer. Voor zendingen die op de juiste wijze zijn geretourneerd wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort of komt de betalingsverplichting te vervallen.

Wanneer het bedrag wordt teruggestuurd dienen wij over uw rekeningnummer te beschikken. U kunt het rekeningnummer vermelden op het kopie van de factuur of per e-mail aan ons toesturen. Natuurlijk storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug, maar in ieder geval binnen 14 dagen na het versturen van de retournering. Indien we binnen 14 dagen uw retourzending nog niet ontvangen hebben zullen we de betaling opschorten en u om een geldige Track & Trace verzoeken.

We verzoeken u het retour(product) deugdelijk te verpakken. Indien het retour(product) schade heeft opgelopen kunnen we dit in rekening brengen.


Verkeerd product ontvangen

We gaan heel zorgvuldig te werk, maar natuurlijk kan het voorkomen dat er een keer een fout wordt gemaakt door ons. Heeft u een verkeerd artikel ontvangen, laat ons dit dan weten. U ontvangt van ons een passende oplossing.

Heeft u zelf het een verkeerde bestelling geplaatst? Geen probleem. In de meeste gevallen kunt u het product terugsturen. Helaas kunnen we koffie bij een verkeerde bestelling niet ruilen of in retour nemen.

Neem eerst even contact met ons op voordat u een bestelling terug stuurt!